Thursday 28 August 2014

BuKaN MaLaiKaT (hanya manusia biasa): gambar kahwin aku! - Gambar Oh Kahwin

BuKaN MaLaiKaT (hanya manusia biasa): <b>gambar kahwin</b> aku! - Gambar Oh Kahwin


BuKaN MaLaiKaT (hanya manusia biasa): <b>gambar kahwin</b> aku!

Posted: 25 Aug 2014 03:17 AM PDT

assalamualaikum...
yeay,, album kahwin dah siap..
(persoalannya; mmm ... gembirakah aku? )

tengok dari gambar2 semua macam sot jer aku rasa.. hahahha.. kahwin ni macam main2 jer.. boleh ker macam tu? hidup ni umpama pentas lakonan.. ye tak? apa pun... kena buat orang sekelililng rasa dihargai dan gembira.. semoga kegembiraan ini dapat diteruskan.. supaya hati akan terus ikhlas.

p/s: dia datang, tapi katanya tak sempat makan sebab datang terlalu awal.. makan tak prepared lagi.. tak tahu dia datang pukul berapa.. ;( too bad.. sebabnya kenduri dia hari tu aku makan.. pity on him..

berikut adalah gambar perkahwinan aku dengan suami aku.. semoga kasih lebih ikhlas dan tiada penghujungnya..
kepada kamu, doa tak putus agar kau terus gembira dan bahagia.. ku percaya kau telah melupakanku since ko dah bertukar segalanya... yeay! gud luck.. hopefully dapat zuriat yg comey2 n bijak2 serta tinggi as you wish. amiiiin (guys, aminkan jer okeh!)

~~ni ngan geng TI yang sudi datang time majlis lelaki~~

~~bersama adik ipar dan pasangannya~~

~~mereka yang menyokongku dari belakang. keluarga Along~~

~~mereka yang datang untuk teman ku bertandang.(meriah u olls)~~

sekian.. harap maklum

<b>Gambar Kahwin</b> Kim-Kanye Catat Rekod Instagram ~ berita panas <b>...</b>

Posted: 02 Jun 2014 08:51 PM PDT


Gambar perkahwinan yang dikongsikan sosialis terkenal, Kim Kardashian di laman Instagramnya berjaya mencatat rekod sebagai gambar yang paling banyak menerima 'likes' setakat ini.

Foto yang memaparkan Kim dan suaminya, Kanye West sedang bercium selepas disahkan bergelar suami isteri itu berjaya meraih perhatian pengikut Kim di laman media sosial tersebut.

Gambar itu mendapat lebih dua juta 'likes' daripada keseluruhan 14 juta pengikut Kim di Instagram.

Sebelum ini, gambar yang paling menerima banyak 'likes' adalah gambar penyanyi remaja Selena Gomez sedang memeluk Justin Bieber, yang mana dimuat naik oleh Bieber pada Januari lalu, mendapat 1.82 juta 'likes'.

Kim dan Kanye berkahwin pada 24 Mei lalu di Forte di Belvedere, Florence, Itali.

Pasangan ini turut mempunyai seorang anak perempuan, North West, yang kini berusia 11 bulan. – MYNEWSHUB.MY

No comments:

Post a Comment

Popular Post