Sunday 16 August 2015

Gambar Majlis Kahwin Fad Bocey | Nota Info - Puteri Kasih - Gambar Oh Kahwin

Gambar Majlis Kahwin Fad Bocey | Nota Info - Puteri Kasih - Gambar Oh Kahwin


Gambar Majlis Kahwin Fad Bocey | Nota Info - Puteri Kasih

Posted: 14 Mar 2015 08:39 PM PDT

Gambar Majlis Kahwin Fad Bocey | Dengan sekali lafaz pelawak Fad Bocey telah pun bergelar suami kepada wanita pilihan hatinya yang bernama Nur Syahirah A.Rahman. Majlis pernikahan telah berlangsung semalam di kediaman pengantin perempuan di Jitra, Kedah. Sebelum majlis nikah, majlis tunang turut diadakan di lokasi yang sama.

Gambar Majlis Kahwin Fad Bocey

Sebelum ini Fad pernah mengakui bahawa dia memang memerlukan seorang teman hidup yang mampu bersamanya kerana dia sering berjauhan daripada keluarga yang berada di Johor.

"Saya sudah berjauhan dengan keluarga saya di Johor, jadi kalau boleh saya mahu ada orang yang menjaga makan dan minum saya di sini. Malah, saya lihat kehidupan orang berkeluarga ini nampak lebih baik dan teratur seperti Achey dan isterinya," ujarnya.

Jadi nampaknya sudah tercapai hasrat Fad untuk berumah tangga. Mudah-mudahan perkahwinan ini berkekalan bahagia hingga ke jannah. Tahniah kepada Fad Bocey dan pasangan.

Jom layan beberapa keping Gambar Majlis Kahwin Fad Bocey

Foto Kahwin Fad Bocey

gambar fad bocey kahwin

Gambar Fad Bocey nikah

Gambar kahwin Fad Bocey

sumber

Incoming search terms:

(Visited 2,358 times, 5 visits today)

No comments:

Post a Comment

Popular Post